top of page
  • Writer's pictureChuluunmunkh sb

FedEx Express: Хүргэлтийн хугацаагаа 20% бууруулсан

Updated: Jun 11


хүргэлт, түгээлт хот доторх, Tumen Tech, Түмэн Тээх

Компани: FedEx Express

Аж үйлдвэр: Хүргэлтийн үйлчилгээ


Асуудал: FedEx Express Энэтхэгийн Мумбай хотод хот доторх хүргэлтийн үйл ажиллагаанд бэрхшээлтэй тулгарч байсан. Тэд замын түгжрэл, хязгаарлагдмал хүргэлтийн ажилтнууд, үйлчлүүлэгчдийн эрэлт хэрэгцээ ...


Шийдэл:


1). Хүргэлтийн оновчлолын програм хангамж: FedEx нь хамгийн үр ашигтай хүргэх замыг төлөвлөхийн тулд хүргэлтийн оновчлолын программ хангамжийг хэрэгжүүлсэн. Энэ нь тэдэнд хүргэх хугацааг багасгаж, өдөрт хүргэх тоог нэмэгдүүлэхэд тусалсан.


2). Тээврийн хэрэгслийн хяналт: Тус компани нь хүргэлтийн машинуудаа GPS хянах төхөөрөмжөөр тоноглогдсон бөгөөд тэдний бодит цагийн байршил, хүргэлтийн байдлыг хянах боломжтой. Энэ нь тэдэнд гэнэтийн саатал гарсан тохиолдолд хүргэлтийн чиглэлийг өөрчлөх боломжийг олгосон.


3). Шуурхай хүргэлт: FedEx last mile (хаалганаас хаалганд) хүргэлтийг зохицуулахын тулд орон нутгийн хүргэлтийн үйлчилгээтэй хамтран ажилласан. Энэ нь хэрэглэгчдэд илүү хурдан, илүү үр дүнтэй хүрэхэд тусалсан.


4). Хэрэглэгчийн харилцаа холбоо: FedEx нь хүргэлтийн байдал, хүргэх тооцоолсон хугацааны талаар хэрэглэгчиддээ мэдээлэл өгөх үүднээс харилцагчийн харилцааны платформыг хэрэгжүүлсэн. Энэ нь ил тод байдал, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлсэн.


Үр дүн: FedEx Express-ийн Мумбай дахь хот доторх хүргэлтийн үйл ажиллагаанд хийсэн өөрчлөлт нь үр ашгийг мэдэгдэхүйц нэмэгдүүлэхэд хүргэсэн. Хүргэлтийн хугацаа 20%-иар буурч, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж 15%-иар нэмэгдсэн. Шатахууны зарцуулалт буурч, агуулахын үйл ажиллагаа сайжирсан нь ашиглалтын зардал ч буурсан.

53 views0 comments

留言


bottom of page